4 lis 2008

Biznes budowlany

Chcę rozkręcić własny biznes budowlany. To będzie profesjonalna budowa domu pod klucz. Mam wspólnika, który tez ma za sobą budowę własnego domu. Tak więc chcemy połączyć nasze siły i zacząć budować domy na sprzedaż. Kupiliśmy już kilka działek pod Szczecinem i właśnie są na etapie przygotowywania pozwoleń ab budowę domów jednorodzinnych. To są śliczne działki pod lasem i powinny bez problemów zostać sprzedane, gdy staną tam na nich domki. Wspólnik nawet wziął już pod te działki kredyt, aby mieć pieniądze żeby sfinansować ten nasz własny biznes. Niedawni także zakończyła się budowa domu mojego, na uroczej wsi pod niemiecką granicą. Kosztowało mnie to tyle pracy i nerwów, że sam stałem się ekspertem od budowania domów pod klucz. Dlatego trzeba tę moją wiedzę wykorzystać i zacząć zarabiać pieniądze na prowadzeniu własnego biznesu. Mam też pojęcie o tym co to jest skuteczna reklama i marketing więc z promocją nie będzie raczej problemu. Mam swoje powody, aby przypuszczać, że ten biznes wypali i przyniesie nam zysk. Niedługo będzie wbita pierwsza łopata w ziemię na naszych działkach i w ten właśnie sposób rozpocznie się budowa naszego pierwszego domu.

Brak komentarzy: