26 mar 2009

Reklama i marketing na portalu fakt i kozaczek

Kto mi powie czy warto jest reklamować się na takich stronach jak fakt czy na przykład kozaczek? Reklama na tego typu portalach jest kosmicznie droga i zastanawiam się czy rzeczywiście warta jest tylu pieniędzy. Dlatego właśnie założyłem tutaj temat pod tytułem reklama i marketing na portalu fakt i kozaczek bo nie chcę zostać nabity w butelkę i wydać majątku na promocję. Mam kilka pomysłów na własny biznes w internecie i potrzebuję kupić dobrą, ale nie przepłaconą reklamę internetową. Od niedawna zacząłem zgłębiać te tajniki i już wiem tyle, że reklama i marketing oraz własny biznes w internecie nie są już dla mnie tak wielką tajemnica jak na początku. Dostałem znakomitą teoretycznie ofertę reklamy na takich serwisach jak kozaczek czy fakt i się mocno nad nią zastanawiam. Problem tkwi w tym, że oni chcą naprawdę fortunę za taką reklamę. Ja bym chciał odnieść sukces i jeśli mam skorzystać z takiej kampanii to muszę mieć stu procentową pewność, że będzie ona mega skuteczna. Nie mogę sobie pozwolić na błąd i wyrzucenie pieniędzy w błoto bo mam ściśle określony budżet i jeśli źle ulokuję moje oszczędności to więcej już miał nie będę. Jeśli znacie lepsze możliwości reklamowania lub wiecie coś o reklamie na portalach fakt i kozaczek to piszcie bo takie informacje są dla mnie cenne na wagę złota i żadnej z nich na pewno nie zlekceważę.

Brak komentarzy: